01 March 2007

لية فكرت اعمل البلوج؟؟

.


لية بقى فكرت اعمل البلوج؟؟

اولا فكرتة عاجبتنى اوى
وثانيا حسيت كدة انى بتكلم مع نفسى
يعنى كل اللى جوايا ممكن اطلعة هنا
من غير ما حد يعدل على كلامى والا يعترض علية
بتكلم بحريتى اوى بمعنى اصح انا وصدى صوتى فى البلوج
**
انا مش عملت البلوج دة عشان اورية لحد ويتفرج علية
عملتة عشان انا اشوفة اتكلم شوية هنا لو مالقتش حد يسمعنى
**
اللى خلانى اكتب كدة ان حد اعرفة استهتر اوى بالبلوج بتاعى لما شافة
وقتها حسيت انى اتخنقت اوى اوى
وحسيت انة بيقلل من تفكيرى جدا
لكن بردو انا مقتنعة انى مبسوطة اوى بالبلوج وفكرتة عجبانى
لانى حسيت انى هاعبر فية عن نفسى شوية
وانا فعلا محتاجة حاجة تعبر عنى

2 comments

maioya said...

علي فكره طبيعي جدا
انك تلاقي حد يستهتر باللي كتبتيه
بس ولايهمك اهم حاجه انك مقتنعه
باللي تعمليه وفاهمه
طظ في التانيين هما حريين

Bent Men ElZman Da !! said...

فعلا يا مى دة اللى انا بعملة
اهم حاجة انى مقتنعة بدماغى
ومش بيهمنى رأى اى حد
شكرا يا ميويا على الكومينت

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment