31 December 2010

˙·٠•● HaPpY NeW YeAr ●•٠·˙

.



ياااه

الوقت بيعدى بسرعه اوووى
فاكره لحد دلوقتى البوست اللى كتبته فى اخر 2009 وكنت بقولها مع السلامه
سواء بقى كان بنيه خالصه والا مش خالصه
حاكم 2009 دى انا كنت شايله فى قلبى منها كتير وساكته
لحد ما جابتيلى عمى الوان
وبقيت اشوف الاخضر فحلقى
وهاموت واعرف ايه الفحلقى ده اصلا
نهايته
اسبنى بقى من 2009 اللى راحت وربنا ما يرجعها
وخلينى فى 2010 اللى خلصت هى كمان دى

مبسوطه اوى بالسنه دى على اد ما انا كنت خايفه منها
مبسوطه اوى بكل الناس اللى عرفتهم و قربت منهم
مبسوطه اوى بكل حاجه حصلتلى فيها
مبسوطه اوى انها مرت فى هدوء غير متوقع
مبسوطه اوى بكل تغيير حصلى فيها
مبسوطه اوى بوجود ناس كتير حواليا بحبهم ويحبونى كده

الحمدالله

بحمد ربنا انه عداها سنه خير عليا زى ما كنت بتمنى
بحمد ربنا انه ادانى حاجات كتير ماكنتش حتى احلم بيها فى السنه دى
ومش عايزه غير ان 2011 كمان تبقى سنه حلوه عليا وعلى كل الناس يارب
وربنا يحققلى اللى بتمناه فيها ان شاء الله

HaPpY NeW YeAr
(◠ ‿ ◠)

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment