04 December 2010

SoOo HaPpY

.




من اول ما عملت المدونه
مافكرتش ولا مره انى اعمل بوست يوم عيد ميلادى
كنت بقول يعنى ايه احتفل لنفسى بيه
او حتى ابقى مبسوطه بالدرجه اللى تخلينى اعمل بوست عشانه
انا مش من النوع اللى بيبقى مكتئب عشان سنه عدت من عمرى
بالعكس ببقى مبسوطه اوووى
مبسوطه بسنه عدت بالوحش اللى فيها اللى اتعلمت منه واكيد زاد من خبرتى وتفكيرى
ومبسوطه بالحلو اللى فيها عشان كنت سعيده بيه حتى ولو للحظه

بس السنادى تحديدا
حاسه بكل حاجه مختلفه
وعقبال ما استوعبت وفوقت قررت اعمل بوست
اصلى ايه بقى كنت عايشه حاله ازبهلال من امبارح
وتلاقينى زى العبيطه كده قاعده لوحدى بضحك
وتقريبا قالوا البت اتجننت
ان ماكنش اكيد

كل حاجه حلوه اوووى
كل حاجه مبسوطه بيها اوى
ناسيه اى حاجه وحشه عدت السنادى
لدرجه انى حاسه ان اصلا مفيش حاجه وحشه عدت

بعيدا عن احساسى انى عبيطه اخر 87 حاجه
وان كل اللى حواليا بيرتبولى عيد ميلادى وانا مش حاسه
وقدرتهم على انهم كلهم يوصلولى انهم منفضنلى بالطريقه كده
والتتنيحه الرهيبه اللى حصلتلى اول ما لاقتهم كلهم متجمعين وبيحتفلوا بعيد ميلادى
اللى انا لحد دلوقتى مش مستوعباه ومش متخيلاه
ده كله يوصلنى لنتيجه واحده
ان ده احلى عيد ميلادى عدى عليا فى حياتى كلهااااااااااااااااااا
مبسوطه اوووى ان ربنا رزقنى باصحاب تحفه زى اصحابى دول
مبسوطه اوووى انى بحبهم كتييييييييير كده
مبسوطه اوووى بوجودهم فى حياتى
ربنا يخليكم لياااااااااا

ربنا يخليكى ليا يا مامتى يا حبيبتى
يا احلى ام فى الدنيا دى كلها

اما انـت
ماعتقدش انى مهما حاولت اكتب هلاقى كلمه ممكن تكفيك
او تكفى اللى انا حساه او اللى نفسى اقولهولك
بيك ايامى احلى
بيك حياتى اجمل
كل لحظه بتعدى عليا بحمد ربنا انك معايا
وبحس ان ربنا بيحبنى اوووى
مهما حلمت واتمنيت ماكنتش لاقيت انسان زيك
لاول مره احس بوجودى اوى كده عشان انا جنبك
لاول مره احس ان مفيش اى حاجه تقدر تضايقنى او تزعلنى
عشان انت عندى بالدنيا وما فيها
انت بالنسبالى هديتى السنادى
ومش السنادى بس
انت هديه العمر كله
ربنا يخليك ليا يا احلى انسان فى الدنيا
ومش يحرمنى منك ابداااا
بـحــبــك

8 comments

maioya said...

عيني عليكي يابت بارده
ربنا يهنيكي يادودو
وتبقي كل سنينك حلوه واحلي من كده
وكل سنه وانتي مبسوطه :)

adel said...

كل سنة وانتي طيبة
ويارب علي طول مبسوطة وسعيدة كده
:)

Bent Men ElZman Da !! said...

ميويااااااااا

ربنا يخليكى ليا يا حبيبه قلبى
ويارب انتى كمان تكونى مبسوطه دايماااااا
بحبك على فكره يابت يامعفنه انتى :h:

Bent Men ElZman Da !! said...

adel

ميرسى اوووووووى ليك يا عادل
ربنا يخليك كلك زوق :))

NaiRa said...

ولو مكنش مودى يدلعنى مين هيدلعننننننننى
طبعا فكره العيد ميلاد : مودى
تنفيذ : مودى - نيره - ساره - - محمد - ندى - داليا
وتمت بحمد لله وعقبال السنه الجايه ما نستهبلك ان شاء الله بس نستهبلك وانتى فى بيتك بئا عشان لو اعدتى اكتر من كده هفجر البيت بيكى من الاخر :f:

(ست* جنى* الحسن) said...

سلامو عليكو..
كل سنة وانتى بالف خير وحب وسعادة

انا بس حبيت
اعدى
واهنى

انى احبك فى الله

Bent Men ElZman Da !! said...

نيره ارحمينى بقى من الفضايح دى
مش كده يعنى اهدى بقى :i:

Bent Men ElZman Da !! said...

(ست* جنى* الحسن)

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
شكرا اووووى ليكى يا قمر
ميرسى جدااااا على زوقك
نورتينى والله
:h:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment