13 May 2009

انا زعلاااااااااانه

.


يوم الحد وبالتحديد الساعه 9 ونص وبالمناسبه كان على قناه دبى كمان
(مش حرماكو من حاجه اهو)
فضل جه فى برنامج تراتاتا (ايه الاسم الغبى ده!) بعد غياب خمس سنين عن اى برامج ومقابلات
طبعا مش محتاجه اقول انى كنت قاعده بتنطط قدام التليفزيون ومش مصدقه نفسى
ولا مصدقه اى حاجه اصلا
حقيقى الراجل ده بشع
حد مش هيتكرر تانى من ناحيه كل حاجه اخلاق وزوق وصوت واحساس
بعد ما انشكحت طول الحلقه وكنت بضحك بسبب ومن غير سبب (هبله تقريبا!)
جه فى الاخر وصدمنى (بقى دى اخرتها يا فضل :( )
قال انه فاضله فى عقده مع روتانا 3 سنين
بما يعادل البوم واحد يعنى بخلاف البوم اغانى بليغ حمدى اللى بيفكر يعمله
وقال انه بعد ال3 سنين دول هيعمل ايييييييييه بقى ؟؟!!!؟
هــــــيــــعـــتـــــزل
انا بقيت متنحه ومزبهله ومصدومه قدام التليفزيون يا جدعان
جالى اندهاش فى الذاكره وربنا
وجالى اى حاجه ممكن اى حد يتخيلها

رزان مغربى كانت المذيعه يومها اتصدمت بردو
وسالته ده بجد يعنى والا بيهزر
قالها : "لا بجد"
سألته تانى طب مش هانقول عشان الناس اللى مش موافقه على اعتزالك
انت نفسك مش هيوحشك الميكروفون والغناء
قالها : "لا" (ياخراشى عليك يا فضل ده انت عايز تشلنى بقى)
وربنا انا كنت قربت اعيط ان ماكنتش عيطت فعلا وعملت مش واخده بالى

لما انت تعتزل اومال مين اللى يغنى؟؟!!!!؟؟
هتسيب الساحه للعيال السيكى ميكى اللى بيطلعوا كل يوم دول ازاى ؟؟!!!!؟؟

مفيش حد يملى مكانك اصلا
ماينفعش حد يبقى ملك الرومانسيه غيرك يا فضل
المملكه اللى انت عملتها هتفضل لوحدك فيها
اغانيك وصوتك بقوا بيوجوعنى كل ما احس انك مش هتغنى تانى
مين هاحس انه بيتكلم عنى بعد كده غيرك يا فضل
هاسمع مين بعدك يا فضل
ماينفعش بجد ابدااااااااااا ان ده يحصل

انا بعترض
انا بحتج
انا مضايقه
انا زعلانه
انا بقطع فى شعرى خلاص

16 comments

MR-BOLICA said...

يلا سنه الحياه وبعدين تلاقيها بس نمره كده

Lady E said...

عااااااااااااااااااااااا عااااااااااا عااااااااااا ليه كده يا فضل

زعلتيني بجد انا كمان هعيط واشد في شعري معاكي عاااا

NaiRa said...

تصدقى يا بت انك هبله

Bent Men ElZman Da !! said...

MR-BOLICA

نمره ايه ؟؟!!!!؟؟

Bent Men ElZman Da !! said...

Lady E

وانا تضامنا معاكى هاقول عاااااااااااااااا :( :(

Bent Men ElZman Da !! said...

7BiBeT ABDO

لا ماصدقش
تصدقى ان انتى اللى عايزه ضرب النار

Kiara said...

عامة يامن يعيش ل3 سنين

حد ضامن عمره

Bant EL7ag Dracula said...

يا حول الله يارب

طب يا دينا دى ماسسسسسسسسسسه بلنسبالك وعاوزه اقولكم يا جماعه انها قاعدت مكتائب

كتير بسسب الموضوع دا

دينا انتى متحبيش حد علشان لما بتتعلقى بلحاجه بتتجننى بيها

Bent Men ElZman Da !! said...

كيــــــارا

صحيح معاكى حق والله
مش يمكن انا اموت قبلها

Bent Men ElZman Da !! said...

Bant EL7ag Dracula

اوعى تكونى بتتريقى يا ندى اعورك هههههههههههه
بس والله فعلا الموضوع مضايقنى اوووووى
بس مش حكايه انى لما بتعلق بحاجه بتجنن بيها
بس فضل ده حاجه سبيشل بالنسبالى انتى فاهمه يعنى

Kiara said...

لا بعد الشر عليكي

انا قصدت ان في خل 3 سنين قرارت بتتغير وقرارت بتتاخد عادي يعني

ســـهــــر said...

تصدقى زعلتينى والله
فضل صوتة يجنن واحساسة عالى
ومعتقدش انة محتاج يعمل حوالية ضجة مش محتاج شهرة هو
وممكن يرجع فى كلامة راغب قال كدة من فترة واهو لسة بيغنى

Bent Men ElZman Da !! said...

كيـــــــارا

صح
ده الواحد ممكن يغير رأيه بين يوم وليله
مش هيغيره يعنى فى 3 سنين
عموما انا هافضل على امل انه يغير رأيه :(

Bent Men ElZman Da !! said...

ســـهــــر

معلش سهر مش قصدى ازعلك بس انا نفسى زعلانه :(
ما انا عشان كده مستغربه لانه اكيد مش قال كده لمجرد يعمل ضجه لانه مش محتاج
ادينا مستنين يمكن الموضوع يتغير مين عالم

MǿиY El-Shreef said...

انتي هتقوليلي عااااااااااااا

انا جاتلي نفس الحاله

فضل :(((((

ده الكل يعتزل وهو يغني ويغني

بجد لازم نوصله ان ده جريمه ف حق بشر كتير اوي

:((

Bent Men ElZman Da !! said...

موووووووونى
وحشانى والله
ما انا بفكر انتحر عشان يوصله ان اللى هيعمله ده جريمه ههههههههههههههههههههه

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment